viernes, 26 de octubre de 2012

Unha novela na que se unen los ingredientes necesarios para facela enormemente atractiva: hai intriga, misterio, amor, amizade, fenómenos paranormais, tensión...
 A historia xira en torno a Valeria Oriol, unha xove que se ve obrigada a cambiar de lugar de residencia en compañía da súa nai recén separada. Valeria vai vivir a unha vila dos Pirineos encantador, fermoso, no que todo o mundo se leva bien...demasiado bien... 
A lucense Marta Rivera de la Cruz escribiu unha novela que te atrapa desde o primeiro momento, e resultaráche difícil deixala.
O ritmo narrativo é áxil, a tensión está moi ben dosificada, con momentos de clímax, seguidos de pequenos respiros que te levan de novo á acción. Como a mesma autora recoñeceu, pódese percibir un grande influxo da novela policiaca tradicional, na que o misterio está dosificado de tal xeito que fai que o lector se interese e faga as súas propias reflexións.


2 comentarios:

Ángela dijo...

Este libro me gustó mucho, me encantó. Trata del poder sobrenatural que tiene la protagonista para descubrir el pasado de las personas con solo tocarlas. La protagonista aprende a usar ese poder y a aprovecharlo en vez de agobiarse. Lo utiliza para descifrar enigmas del pasado pero que mucha gente todavía no ha olvidado.

Fátima Alvariño dijo...

Este libro me gusto mucho, bueno aunque también hay cosas que parecen muy fantásticas , como Bline que parece todo perfecto pero verdaderamente esconde una gran historia , que los habitantes conocen pero la tienen en secreto; solo que el abuelo de víctor intenta descubrir el detalle más importante de esta gran historia. Sobre la protagonista (Valeria) cumple destacar que es alguien especial ; más que especial , tiene poderes que emplea para encontrar detalles de la gran historia , aparte de eso siente algo especial hacia Victor, un niño huerfano que vive en Bline con su abuelo.